20 februari 2018
Whitepaper Opzegging huurovereenkomst bedrijfsruimte

De wet biedt verschillende mogelijkheden om een huurovereenkomst bedrijfsruimte te beëindigen. In de praktijk worden de meeste huurovereenkomsten beëindigd via een opzeggingsbrief. In de huurovereenkomst spreken partijen vaak allerlei formaliteiten af met betrekking tot de opzegging, bijvoorbeeld de termijn en de manier waarop moet worden opgezegd. Maar mogen partijen dit zelf afspreken of moet de wet worden gevolgd?

In praktijk gaat het met name bij opzegging door de verhuurder nog wel eens mis en dit leidt vaak tot ongewenste gevolgen voor de verhuurder, zoals verlenging van de huurovereenkomst. Wat zijn voor de verhuurder de spelregels wanneer hij een huurovereenkomst bedrijfsruimte wil opzeggen?

In het whitepaper ‘Opzegging huurovereenkomst bedrijfsruimte’ legt Rens Jansen, advocaat van de sectie Vastgoed & Overheid, aan de hand van praktische voorbeelden deze spelregels uit. Bovendien krijgt u een handige checklist met de meest belangrijke aandachtspunten zodat u beslagen ten ijs komt wanneer u als verhuurder een huurovereenkomst bedrijfsruimte wilt opzeggen.

Wilt u het whitepaper downloaden? Vult u dan hieronder uw gegevens in en u krijgt het document gratis in uw mailbox.

Download whitepaper

Vul onderstaande gegevens in en ontvang het whitepaper in uw mailbox






Wanneer u dit formulier gebruikt, gaat u akkoord met met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.